O nas

Kiedyś chcieliśmy produkować duże drewniane zabawki dla dorosłych. Nasza firma miała się nazywać „Martwe piksele”. Mieliśmy świetne pomysły, plany, kontakty, harmonogram, wyceny. I kiedy już wydawało się, że wypuścimy na rynek nasze produkty, gdzieś w naszych głowach pojawiła się wątpliwość.

Usiedliśmy. Popatrzyliśmy na siebie i powiedzieliśmy sobie szczerze:
„Słuchajcie, przecież to, na czym najlepiej się znamy, co lubimy, co potrafimy, to nie drewniane zabawki, to nie Martwe piksele”.

Wszyscy pokiwali głowami. Wszyscy też wiedzieli, co powinniśmy teraz zrobić.

I zrobiliśmy to.

Zdecydowaliśmy się na tworzenie gier.

Budowanie zaangażowania, wywoływanie przeżyć, wprowadzanie mechanizmów gier do, wydawałoby się "nie growych" dziedzin życia, czyli grywalizacja i gamifikacja, projektowanie ścieżek zwiedzania, tworzenie nowatorskich rozwiązań i wielowymiarowych fabuł to coś, w czym czujemy się najlepiej.

I to zaczęliśmy robić.

 

NASZ ZESPÓŁ

  • Piotr
    PROJEKTANT GIER i GRYWALIZATOR

    Najważniejsze są dla niego cel i spójność działań. Tworzy przemyślane systemy i mechanizmy, w których często duży nacisk położony jest na aspekt edukacyjny.…

    Czytaj więcej...
  • Blanka
    REALIZACJA GIER

    Dopina projekty na ostatni guzik i pilnuje, by wszystko, co potrzeba było dobrej jakości i na czas. Jest najbardziej trzeźwomyślącym ogniwem naszego zespołu.…

    Czytaj więcej...
  • Antek
    SZEF KREACJI

    Tworzy nieszablonowe rozwiązania, nie ograniczają go schematy. W trakcie projektowania gry krąży wokół postawionych celów tak długo, aż znajdzie rozwiązanie, które satysfakcjonuje i…

    Czytaj więcej...

Skontaktuj się z nami