Kiedyś chcieliśmy produkować duże drewniane zabawki dla dorosłych. Nasza firma miała się nazywać „Martwe piksele”. Mieliśmy świetne pomysły, plany, kontakty, harmonogram, wyceny. I kiedy już wydawało się, że wypuścimy na rynek nasze produkty, gdzieś w naszych głowach pojawiła się wątpliwość.
Usiedliśmy. Popatrzyliśmy na siebie i powiedzieliśmy sobie szczerze:
„Słuchajcie, przecież to, na czym najlepiej się znamy, co lubimy, co potrafimy, to nie drewniane zabawki, to nie Martwe piksele”.
Wszyscy pokiwali głowami. Wszyscy też wiedzieli, co powinniśmy teraz zrobić.
I zrobiliśmy to.
Zdecydowaliśmy się na tworzenie gier.
Budowanie zaangażowania, wywoływanie przeżyć, wprowadzanie mechanizmów gier do, wydawałoby się "nie growych" dziedzin życia, czyli grywalizacja i gamifikacja, projektowanie ścieżek zwiedzania, tworzenie nowatorskich rozwiązań i wielowymiarowych fabuł to coś, w czym czujemy się najlepiej.
I to zaczęliśmy robić.
NASZ ZESPÓŁ
Piotr
PROJEKTANT GIER i GRYWALIZATORNajważniejsze są dla niego cel i spójność działań. Tworzy przemyślane systemy i mechanizmy, w których często duży nacisk położony jest na aspekt edukacyjny.…
Czytaj więcej...Blanka
REALIZACJA GIERDopina projekty na ostatni guzik i pilnuje, by wszystko, co potrzeba było dobrej jakości i na czas. Jest najbardziej trzeźwomyślącym ogniwem naszego zespołu.…
Czytaj więcej...Antek
SZEF KREACJITworzy nieszablonowe rozwiązania, nie ograniczają go schematy. W trakcie projektowania gry krąży wokół postawionych celów tak długo, aż znajdzie rozwiązanie, które satysfakcjonuje i…
Czytaj więcej...